Tittelnr | 0640022
|
---|---|
Tittel | |
Tittelvariant | |
Forfatter | |
Medvirkende | |
Språk | |
Utgitt | |
Omfang | 215 s. : ill.
|
Opplysninger | Har bibliografi, innholdsfortegnelse
. - Leif Strandberg tar i denne boka leseren med på en reise gjennom svenske barnehager og klasserom. Her undersøker han hvordan den russiske psykologen Vygotskijs sosiokulturelle teori kan anvendes i praksis. Han diskuterer blant annet hva læring er, de viktige sosiale aktivitetene, rommets betydning i lek- og læringssammenheng, pedagogens og lærerens lederskap og barnehagestyrere og rektorers rolle i læringen. Boken er skrevet i et tilgjengelig språk og har koblinger til teori, hverdagsliv og skjønnlitteratur. Målgruppen er pedagoger, styrere, lærere på alle trinn, rektorer og andre ansatte i barnehage, skole, SFO og spesialskoler.
. - 389 kr
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-02-48729-4 (h.) : 389 kr
|
Hylleplass | 370.152 STR
|