Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
cop. 2016 . - Bok . - 292 s.
Bokmål
Opplysninger:
En strategi representerer en bedrifts «teori» om hvordan den skal oppnå suksess, og legger føringer på en rekke beslutninger, f.eks. hvilke produkter/tjenester bedriften skal levere, hvilke kunder den skal satse på, hvordan den skal vinne disse o.l. Denne boken tar utgangspunkt i to grunnleggende spørsmål: Hvorfor har noen bedrifter suksess når andre ikke har det, og hvordan kan bedrifter bruke kunnskap om dette til å fatte bedre strategiske beslutninger? Den viser hvilke mekanismer som forklarer at prestasjonsforskjeller mellom bedrifter oppstår, hvorfor de opprettholdes eller brytes ned, og hvordan bedrifter kan bruke denne kunnskapen til å utforme strategier. Boken egner seg for studenter som skal ha en innføring i strategi, og for andre som ønsker en innføring i strategi. Omtalen er utarbeidet av BS.
Hylleplass:
658.4012 LIE
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje Utlånt til 11/2/2025 658.4012 LIE
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Strategiboken
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom