Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
370.152 DIA
351 s.
Tekst på bokmål, nynorsk og svensk . - Data om bidragsyterne: s. 349-351 . - Har bibliografi . - 365 kr
82-7935-028-4 : 365 kr . - 978-82-7935-028-6
0514424
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
2Sølvberget, Magasin U2 På hylla 370.152 DIA
Forlaget skriver om denne boka:
Ei av dei viktigaste utfordringane innanfor utdanning er å finne balansen mellom individ og fellesskap, mellom individualiserande og fellesskapsretta læringsformer. Skolen har framleis potensial i seg til både å vere kulturbærande og til å skape ein kultur som tolererer og verdset ulikskap. Men det betyr at skolen må leve i spenninga mellom å gi rom for individuelle læringserfaringar og å dyrke fellesskapsprosessane. Korleis det skal gjerast i praksis har både med læringssyn og didaktisk kompetanse å gjere. I denne boka blir derfor artiklar om kunnskaps- og læringssyn kombinert med artiklar om konkrete læringssituasjoner.
Det er læring i samspel med andre som står i fokus i boka. Å få slik læring til å fungere godt, det vil seie slik at læring faktisk skjer, er ei utfordring. Eit av dei kritiske punkta er kva som bind saman erfaringane til den enkelte og dei andre. Den viktigaste samanbindande lekken mellom kollektive og individuelle erfaringar er ulike former for kommunikasjon. Dermed blir språket eit sentralt tema. Samstundes blir tverrfagleg tilnærming naudsynt. Boka rommer derfor artiklar av forfattarar innanfor ulike fagfelt som pedagogikk, psykologi, norsk og fagdidaktikk.
Boka vil vere av interesse for alle som er opptatt av læring, kulturformidling og kunnskapsutvikling og som ønskjer å få betre innsikt i kommunikasjons- og samspelsprosessar og korleis kvaliteten på dei kan forbetrast. Boka er spesielt retta mot dei som tar sikte på å bli lærarar og rettleiarar på alle trinn i utdanningssystemet og andre som treng pedagogisk kompetanse i arbeidet sitt.

Side
Om samanengen mellom diaglog, samspel og læring
Olga Dysthe
9
Del 1
Sosiokulturelle teoriperspektiv på kunnskap og læringOm samanengen mellom diaglog, samspel og læring
Olga Dysthe
33
Vygotskij og sosiokulturell teoriOm samanengen mellom diaglog, samspel og læring
Olga Dysthe og Mari-Ann Igland
73
Bakhtin, diaglogen og den andre
Jostein Børtnes
91
Mikhail Bakhtin og sosiokulturell teoriOm samanengen mellom diaglog, samspel og læring
Mari-Ann Igland og Olga Dysthe
107
Perspektivtaking, rekonstruksjon av erfaring og kreative læreprosessar: George Herbert Mead og John Dewey om læring
Sveinung Vaage
129
Det intersubjektive rommet
Karsten Hundeide
151
Klasseromssamtaler, deltakerstrukturer og læring
Vibeke Grøver Aukrust
173
Del 2
Veiledningssamtaler i Bakhinsk perspektiv197
Samtal, samarbete och samsyn: En studie av koordination av perspektiv i klassrumskommunikation
Roger Säljö, Eva Riesbeck og Jan Wyndhamn
219
Mens teksten bli rtil: Lærarkommentarar og felles bearbeidingsprosjekt
Mari-Ann Igland
241
Ord på vandring: Elevar i samtale om tekstar
Torlaug Løkensgard Hoel
269
«Om ljod bed eg alle...» Elevytringer i klasserommet og den store dialogen
Jon Smidt
289
Dialogperspektiv på elektroniske diskusjonarOm samanengen mellom diaglog, samspel og læring
Olga Dysthe
309
Mappemetodikk med sosiokulturell forankring
Olga Dysthe
333
Forfatteromtaler349

Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Dialog, samspel og læring
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom