Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
135 s.
978-82-02-34362-0 : 249 kr
0606476
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 2. etasje Barn og ungdom FagbøkerPå hylla q 794.8 AGD
4Sølvberget, 2. etasje Barn og ungdom Barn, fagbøkerUtlånt til 27/12/2024 q 794.8 AGD
5Sølvberget, 2. etasje Barn og ungdom FagbøkerUtlånt til 1/12/2024 q 794.8 AGD
7Finnøy bibliotek På hylla 794.809 AGD
Forlaget skriver om denne boka:
Kim skal skrive en skoleoppgave om dataspill, men vil mye heller spille selv. På magisk vis blir både Kim og katten Ludo fanget inni den merkelige Spillsfæren, og de to heltene må bruke både kløkt og motorsag for å komme seg velberget gjennom dataspillenes historie, og tilbake til vår egen verden. Både tekst og bilder er inspirert av dataspill, og forteller det viktigste man trenger å vite om alt fra Spacewar! til BioShock, og hvilken plass dataspillene har i samfunnet og kulturen. Dette er en norsk bok om dataspill. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.

Dataspill


av Maren Agdestein (Maren Agdestein, Bår Stenvik, Rune Markhus (ill.))
Bok utgitt 2011
Ledig (Avd.: Sølvberget, 2. etasje Barn og ungdom - Plassering: Fagbøker q 794.8 AGD)
Bestill Husk denne

Kjetil Hana #2


av Kjetil Hana
CD Musikk utgitt 2003
Ledig (Avd.: Sølvberget, Magasin U2 HAN)
Bestill Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Dataspill
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom