Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
658.8 VIN
XXV, 290 s.
Har data om bidragsyterne, ordliste, register, sammendrag . - En lærebok som viser deg hvordan du kan skape produkter og tjenester som kundene har lyst til å kjøpe. Ved hjelp av praktiske øvelser, illustrasjoner og verktøy viser boken hvordan man kan forbedre et produkt, en tjeneste eller en forretningsidé. Leseren vil lære den enkle, men omfattende prosessen det er å designe og teste verdiforslag. På den måten kan man tilby produkter og tjenester som passer kundens behov, uten å måtte gjette seg fram. Boken kan hjelpe en med å forstå mønstrene i gode verdiforslag, å komme nærmere kundene og å unngå å kaste bort tiden på ideer som ikke vil fungere. . - 399 kr
658.4 . - 658.8
978-82-02-48707-2 : 399 kr
0642684
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

  Reserveringer :1
NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje Til avhenting 658.8 VIN
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Vinnende verdiforslag : hvordan
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom