Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
"5.0
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
005.13 VOR
224 s.
Omslagstittel: Spill- og dataprogrammering for barn . - På omslaget: Med Scratch og Python . - Har ordliste, register . - Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS. . - Alder: 9-16 år . - 199 kr
9788231611752 : 199 kr
0654905
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, Magasin U2 FagbøkerUtlånt til 18/11/2024 005.13 VOR
2Sølvberget, Magasin U2 FagbøkerPå hylla 005.13 VOR
4Sølvberget, 2. etasje Barn og ungdom FagbøkerUtlånt til 16/11/2024 005.13 VOR
5Sølvberget, 2. etasje Barn og ungdom FagbøkerPå hylla 005.13 VOR
6Sølvberget, Magasin U2 FagbøkerPå hylla 005.13 VOR
Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer
man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill.
Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter
videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et
tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har
blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir
digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort
fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv
de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige
for alle.

Coding in Scratch for games made easy


av Carol Vorderman (written by Jon Woodcock & Steve Setford)
Bok utgitt 2016
Ingen ledig (Avd.: Sølvberget, 2. etasje Barn og ungdom - Plassering: Engelsk, fagbøker q 005.13 VOR)
Bestill Husk denne

Damms store bok om matematikk


av Carol Vorderman
Bok utgitt 1997
Ledig (Avd.: Sølvberget, 2. etasje Barn og ungdom - Plassering: Fagbøker q 510 VOR)
Bestill Les e-bok Husk denne

Hjelp barna med biologi, fysikk og kjemi


av Carol Vorderman ([Carol Vorderman ; oversatt av Marit Holten ... [et al.]])
Bok utgitt 2016
Ledig (Avd.: Sølvberget, Magasin U2 - Plassering: Fagbøker 530 VOR)
Bestill Husk denne

Hjelp barna med matte : dekker grunnleggende pensum for barne- og ungdomsskolen


av Carol Vorderman ([Carol Vorderman ; oversatt av Marit Holten])
Bok utgitt 2013
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 510 VOR)
Bestill Husk denne

Hjelp barna med studieteknikk : gjennom ungdomsskolen og videregående


av Carol Vorderman ([Carol Vorderman ; oversatt av Bjørnar Magnussen og Leif Henriksen])
Bok utgitt 2017
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje - Plassering: Fagbøker 378.17 VOR)
Bestill Husk denne

Spill- og dataprogrammering : en illustrert trinn-for-trinn-guide


av Carol Vorderman ([Carol Vorderman ; oversetter Bjørnar Magnussen])
Bok utgitt 2017
Ledig (Avd.: Sølvberget, Magasin U2 - Plassering: Fagbøker 005.13 VOR)
Bestill Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Spill- og dataprogrammering : e
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom