Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Bilde mangler
741.6 1
232 sider
Following the success of Imprint this second volume depicts more cutting-edge book and promotional designs. It reveals the elaborate processes behind each concept that enhance the visual identity and appeal of the promotional material to its target audience. This book offers a wide range of stimulating ideas for designers and creative artists alike.
978-84-92810-92-5
0776566
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 2. etasje Kunst KunstTapt, regning betalt. 741.6 1
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om 1m-print 2 : innovative book an
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom