Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
"5.0
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
370.117 SPE
279 sider
Utgitt første gang 2012 . - Hvordan kan læreren på en anerkjennende måte møte elever og foreldre med ulik kulturell bakgrunn? Hvordan legge til rette for at alle i klassen skal oppleve likeverd? Og hva skal til for at alle foreldrene skal oppleve møte med skolen meningsfullt? Gjennom teori, eksempler fra praksis, øvelser og refleksjonsoppgaver forsøker boken å svare på disse og lignende problemstillinger. Boken forklarer begreper som 'mangfold', 'kultur', 'identitet' og 'integrering'. Den belyser også det flerkulturelle perspektivet i Kunnskapsløftet og viser konkret hva det kan innebære at elever og foreldre med innvandringsbakgrunn er ressurser i skolen. Boken er beregnet på studenter og lærere.
978-82-05-53046-1 : Nkr 399.00
0869784
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje FagbøkerPå hylla 370.117 SPE

Den flerkulturelle skolen i bevegelse : teoretiske og praktiske perspektiver


av Kari Spernes
Bok utgitt 2020
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje - Plassering: Fagbøker 370.117 SPE)
Bestill Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Den flerkulturelle skolen i bev
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom