Hopp over navigasjon
    
Mobile site
Cover photo
""
Sign in (top right) to give your star rating
Published:
cop. 2014 . - Book . - 362 s.
Norwegian, Bokmål
Information:
Formålet med denne boken er å gi lærere grunnlag for en rik og variert skrivemetodikk, slik at de kan jobbe for å forløse ideer hos skoleelever og sette dem i stand til å komponere gode tekster. Forfatteren deler 101 skrivegrep, de er utformet som praktiske råd og opplegg. Grepene er forankret i aktuell skriveforskning, slik bygger boken bro mellom akademisk teori og klasserommets praksis. De konkrete rådene gjør at boken fungerer som en håndbok i skriveundervisning. «101 skrivegrep» kan brukes for å utvikle elevers skriving på ulike trinn og fag i hele det 13-årige undervisningsløpet. Kåre Kverndokken er dosent i norskdidaktikk ved Høgskolen i Buskerud og Vestfold.
Item location:
372.62 101
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review

NrDepartmentVolumeLocationNoteStatusHyllesignatur
2Sølvberget, 3. etasje FagbøkerOn the shelf 372.62 101
Formålet med denne boken er å gi lærere grunnlag for en rik og variert skrivemetodikk, slik at de kan jobbe for å forløse ideer hos skoleelever og sette dem i stand til å komponere gode tekster. Forfatteren deler 101 skrivegrep, de er utformet som praktiske råd og opplegg. Grepene er forankret i aktuell skriveforskning, slik bygger boken bro mellom akademisk teori og klasserommets praksis. De konkrete rådene gjør at boken fungerer som en håndbok i skriveundervisning. 101 skrivegrep kan brukes for å utvikle elevers skriving på ulike trinn og fag i hele det 13-årige undervisningsløpet. Kåre Kverndokken er dosent i norskdidaktikk ved Høgskolen i Buskerud og Vestfold.
Always display this tab

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Always display this tab
  • Suggest this item to somebody: 101 skrivegrep : om skriving, s
  • Share on Facebook
  • Show Facebook's Like button
  • Tweet
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Your suggestions
  • Display alternatives

Selection list

Empty