Innhold: Skrinet Med Det Rare I ; Sukkertøy Og Leketøy ; Mario ; Fri Som Ørnen ; Ikke Gå I Fra Meg ; Det Er Ingen Som Forstår Deg ; Du ; Altfor Sent ; En Gang Før Himmelen Ble For Grå ; Kun Et Blikk
. - Design – Trine + Kim Designstudio*Design [Original Release] – Art-Aid Engineer – Walter Quintus Liner Notes – Arvid Skancke-Knutsen Performer [Additional], Backing Vocals – Hilde Heltberg, Olav Tofte, Tor Langbråten, Tore Syvertsen, Trond Armand Larsen Performer [Additional], Bass – Rolf Graf Performer [Additional], Drums – Per Hillestad Performer [Additional], Guitar – Bent Bredesen, Svein Dag Hauge Performer [Additional], Keyboards – Geir Langslet Performer [Additional], Saxophone – Arild Stav Performer [Medvirkende] – X-Tra (7) Performer [X-Tra], Bass – Stein T. Gulbrandsen Performer [X-Tra], Drums – Trond Armand Larsen Performer [X-Tra], Guitar – Tor Langbråten Photography By [Back] – Petter Berg Photography By [Front] – Per Sundal Producer – Tore Syvertsen Restoration [Reconstructed From Vinyl By] – Lars Årdal
. - Heltberg var blomsterdekoratør og startet sin karriere i en talentkonkurranse hvor Stein Ove Berg var dommer. Av ham lærte hun mye om både det å være artist, og ikke minst vokalteknikk. Hun hadde mange musikalske forbilder opp gjennom årene, men tre kvinnelige artister har alltid stått i sentrum, nemlig Dolly Parton, Emmylou Harris og Linda Ronstadt. Det første bandet Heltberg spilte med på slutten av 70-tallet, het Uncle John's Band. I 1980 deltok hun i den norske finalen i Melodi Grand Prix og kom helt sist med låten «Maestro». I 1982 var hun med i Ole Paus-revyen Daba daba – Visst vokser det negre i Mjøsa, Kid, og samme år kom også hennes første soloalbum på Talent, en LP som var produsert av Tore Syvertsen, tidligere bassist i blant annet Jumbo. Resultatet var et velprodusert popalbum, skjønt det kanskje ikke var helt representativt for hva Heltberg senere skulle representere. Mer Blondie enn Dollie Parton.