Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen

Kultur for tilpasset opplæring : skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid


Hylleplass
371.394 B
Forfatter
Tittel
Utgitt
Omfang
169 s.
Opplysninger2
Har bibliografi . - Norsk skole skal være en skole for alle – en inkluderende skole. «Kultur for tilpasset opplæring» handler om skolers kultur for å utvikle tilpasset opplæring og spesialundervisning. Den retter oppmerksomheten mot tilrettelegging for læring for alle elever, med deres ulike evner og forutsetninger. Boken har tre deltemaer som står i fokus: skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid; der hvert deltema har egne kapitler. Samtlige kapitler belyser temaene med relevans for tilpasset opplæring og spesialundervisning. Boken henvender seg hovedsakelig mot lærere og skoleledere, fagpersoner og studenter i pedagogiske og spesialpedagogiske utdanninger.
Emner
Dewey
ISBN
Tittelnr
Bok