Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen

Treff

1 treff


Bilde mangler
Utgitt:
2014 . - Bok . - 104 s.
Engelsk
Opplysninger:
Twenty-one ideas you can use to improve your strategic marketing results immediately, including how to build your customer base, set yourself apart from the competition, answer the three crucial questions about any new product or service, leverage market research and focus groups to fuel better decisions, fulfill a basic emotional need for buyers, determing the correct price point for your offerings, become truly customer-focused, make the most of your distribution channels, master the concepts of specialization, differentiation, segmentation, and concentration, give customers a reason to switch from your competitors, and more. Packed with time-tested marketing strategies, this practical and portable book shows you how to overcome the competition, increase sales and profitability, and dominate your market niche.
Hylleplass:
658.8 TRA

Purret! Det er uvisst når og om denne blir tilgjengelig Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje Utlånt til 27/5/2024 658.8 TRA
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Marketing
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning