Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2000 . - Bok . - 314 s.
Bokmål
Hylleplass:
658.8 KOT

Purret! Det er uvisst når og om denne blir tilgjengelig Bestill       Les e-bok Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Forlaget skriver om denne boka:

En nødvendig veiviser for ledere.

Philip Kotlers grunnleggende forståelse av moderne markedsføring gir deg innsikt i de nye utfordringene og mulighetene som dukker opp i kjølvannet av hyperkonkurranse, globalisering og Internett.

På en lettlest måte og med mange interessante eksempler fra næringslivet presenterer forfatteren de nyeste tankene innenfor
- database-markedsføring
- relasjonsmarkedsføring
- high-tech-markedsføring
- global markedsføring
- markedsføring over Internett

Boken gir deg også ny kunnskap om vanskelige emner, som for eksempel
- hvordan velge riktige massesegmenter
- hvordan konkurrere mot lavpris-konkurrenter
- hvordan redusere kostnadene ved å vinne nye kunder
- hvordan bygge kundelojalitet

Kotler om markedsføring er skrevet på grunnlag av forfatterens verdensomspennende foredragsserier de siste 20 årene. Boken kan derfor leses som en samtale omkring de 14 spørsmålene som hyppigst ble stilt av ledere i løpet av disse årene.

I mer enn 30 år har Philip Kotler, professor ved The Kellogg Graduate School of Management, vært sjefsguru for markedsføringsstudenter over hele verden. Han har skrevet over 10 bøker som er utgitt på nesten 20 språk, hvorav Marketing Management er utpekt av Financial Times som en av de 50 beste ledelsesbøker som noensinne er skrevet. Kotler er tildelt en lang rekke priser og utmerkelser og blitt utnevnt til æresdoktor ved flere universiteter.

Markedsføringsledelse 13e : Handelshøiskolen BI : studieveiledning


translated by Marius Gudbrandsen from: Marketing management, thirteenth edition, by Philip Kotler and
Bok utgitt 2009
Ingen ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Marketing for hospitality and tourism


Philip Kotler .... [et al.]
Bok utgitt 2017
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje q 658.8 MAR)
Bestill Husk denne

Markedsføring 3.0 : fra produkter til kunder til den menneskelige ånd


av Philip Kotler (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan)
Bok utgitt 2010
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Markedsføringens ti dødssynder : symptomer og løsninger


av Philip Kotler ([Philip Kotler] ; oversatt av Thilo Reinhard)
Bok utgitt 2005
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Markedsføringsledelse


av Philip Kotler ([oversettere: Tore-Jarl Bielenberg ...])
Bok utgitt 2005
Ingen ledig (Avd.: Sølvberget, Magasin U2 q 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Marketing management


av Philip Kotler (Philip Kotler, Kevin Lane Keller)
Bok utgitt 2009
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje q 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Oppgjør med kapitalismen


av Philip Kotler (oversatt av Morten Skaug)
Bok utgitt 2016
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 330.12 KOT)
Bestill Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Kotler om markedsføring : hvord
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom