Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2005 . - Bok . - 114 s.
Bokmål
Hylleplass:
658.8 KOT
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje utsolgt 10.6.2016På hylla 658.8 KOT
Forlaget skriver om denne boka:
Markedsføringens virkning har opphørt. De fleste kampanjer registrerer ingen påvirkning i kundenes oppfatning av et nytt produkt. Direktemail oppnår bare så vidt respons. Og de fleste produkter blir oppfattet som erstattbare artikler fremfor nødvendige merkevarer.
Hvorfor fungerer ikke markedsføringen? Philip Kotler identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis. Kotler tilbyr dokumentert effektive metoder for å styre en feilende markedsføring tilbake på riktig spor. Dette er langtidsløsninger for langtidsproblemer. Markedsføringens ti dødssynder tilbyr metodologi for utvikling av sikre markedsføringstiltak, fra bunn til topp, som gir sikre resultater - og som snur tap til gevinst.
Dette er en "må leses" bok for alle markedsførere som vil forbli konkurransedyktige i et stadig voksende og mer utfordrende marked. Full av Kotlers visdomsord - dette er boken for det firmaet og den markedsføreren som ønsker å utvikle bedre produkter og tjenester, sikrere markedsplaner og et sterkere forhold til kunden.

Markedsføringsledelse 13e : Handelshøiskolen BI : studieveiledning


translated by Marius Gudbrandsen from: Marketing management, thirteenth edition, by Philip Kotler and
Bok utgitt 2009
Ingen ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Marketing for hospitality and tourism


Philip Kotler .... [et al.]
Bok utgitt 2017
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje q 658.8 MAR)
Bestill Husk denne

Markedsføring 3.0 : fra produkter til kunder til den menneskelige ånd


av Philip Kotler (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan)
Bok utgitt 2010
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Markedsføringens ti dødssynder : symptomer og løsninger


av Philip Kotler ([Philip Kotler] ; oversatt av Thilo Reinhard)
Bok utgitt 2005
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Markedsføringsledelse


av Philip Kotler ([oversettere: Tore-Jarl Bielenberg ...])
Bok utgitt 2005
Ingen ledig (Avd.: Sølvberget, Magasin U2 q 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Marketing management


av Philip Kotler (Philip Kotler, Kevin Lane Keller)
Bok utgitt 2009
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje q 658.8 KOT)
Bestill Husk denne

Oppgjør med kapitalismen


av Philip Kotler (oversatt av Morten Skaug)
Bok utgitt 2016
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 330.12 KOT)
Bestill Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Markedsføringens ti dødssynder
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom