Klasseledelse
Thomas Nordahl ; oversatt av Kirsten HemmerLedig
Sølvberget, 3. etasje: 2 av 3 ledig
(hylleplass: 372.1102 NOR)
(hylleplass: 372.1102 NOR)
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001608659 *003NO OsBA *00520220918214636.0 *007ta *008120220s2019 e 0 0 nob d *009 cam a22 c 4500 *019 $bl *020 #$a9788205423138$cNkr 179.00$qheftet *035 $a(NO-LaBS)15476205(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0281005 *040 $aNO-OsBA$bnob$erda *041 $anob$hdan *082 $a372.11023$qNO-OsBA$223/nor *090 $c372.1102$dNOR *1001#$aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$4aut$81$811$_47294000 *240 $aLæreren som leder af klasser og undervisningsforløb$_47294100 *24510$aKlasseledelse$cThomas Nordahl ; oversatt av Kirsten Hemmer *250 $a1. utgave *264 $aOslo$bGyldendal$c[2019] *300 #$a61 sider$billustrasjoner$c20 cm *336 #$atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 #$auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 #$abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 #$aNordmenn$bn.$mNasjonalitet/regional gruppe$2bibbi$81 *386 #$af$mKjønn$812 *386 #$am$mKjønn$811 *4901#$aDette vet vi om *500 #$a1. norske utgave 2012 *520 #$aDet er lærerens ansvar å lede klasser og undervisningsforløp på en hensiktsmessig måte, slik at eleven får et godt læringsutbytte. Lærere som klarer dette, fremstår som tydelige voksenpersoner. De er samtidig interessert i elevene og har et godt og nært forhold til dem. Slike lærere motiverer elevene til en god arbeidsinnsats. De skaper ro og forutsigbarhet i undervisningen, er engasjerte og støttende og levner ingen tvil om hvem som har ansvaret eller bestemmer. Omtalen er utarbeidet av BS. *650 7$aLærarar og elevar$gfør- og grunnskolen$0(NO-OsBA)1121578$2bibbi$9nno$_47294200 *650 7$aLærere og elever$gfør- og grunnskolen$0(NO-OsBA)1121578$2bibbi$9nob$_47294300 *7001#$aHemmer, Kirsten J.L.$d1952-$0(NO-TrBIB)51887$4trl$81$812$_47294400 *7001#$aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$tLæreren som leder af klasser og undervisningsforløb$_47294000 *830 0$aDet ved vi om$lNorsk$_47294500 *8521#$h372.11023$iNOR *85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/2aa04946-fd57-4f83-811c-c52a5ddd1886/cover/original.jpg$3Omslagsbilde *85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/2aa04946-fd57-4f83-811c-c52a5ddd1886/cover/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde ^