Klasseledelse i den digitale skolen
Rune Johan KrumsvikKrumsvik, Rune Johan
Bok Bokmål utgitt 2014
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 371.102 KRU)
(sortering: 371.102 KRU)
*0010635719 *003NO-LaBS *00520211116210902.0 *007t *008141023s2014 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-02-40554-0$qh.$c298 kr *035 $a(NO-LaBS)10183436(bibid) *08274$qNO-OsBA$a371.102$25 *090 $c371.102$dKRU *1001 $aKrumsvik, Rune Johan$d1966-$6(NO-LaBS)635719-1$_22842000 *24510$aKlasseledelse i den digitale skolen$cRune Johan Krumsvik *260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2014 *300 $a160 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)635719-1 *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register, sammendrag *5208 $aI dagens digitale skolehverdag er klasseledelse et viktig tema. Studier viser mange positive utviklingstrekk ved bruk av data i skolen. Denne boken handler om hvordan det er å være lærer i teknologirike læringsomgivelser der digitale distraksjoner er noe av det klasselæreren må håndtere. Hva betyr den teknologirike skolehverdagen for rollen som klasseleder? Og hvordan kan læreren unngå at digitale distraksjoner blir for dominerende? Rune J. Krumsvik er professor i pedagogikk ved Universitetet i Bergen og professor II ved Høgskulen Stord/Haugesund. *599 $a298 kr *650 4$aLedelse$_10432500 *650 4$aLærere$_10776100 *650 4$aTeknologi$_10019200 *650 4$aUndervisning$_10049400 *65007$aDatabehandling og informasjon$9nob$2Bokbasen AS$_30249500 *65007$aLærerrollen$9nob$2Bokbasen AS$_31568900 *65007$aSkolen$9nob$2Bokbasen AS$_30217100 ^