Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
Audun FarbrotFarbrot, Audun
Bok Bokmål utgitt 2015 Håndbøker
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 302.2310 FAR)
(hylleplass: 302.2310 FAR)
*0010644820 *003NO-LaBS *00520211116211022.0 *007t *008151123s2015 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-02-50239-3$qh.$c269 kr *035 $a(NO-LaBS)10432473(bibid) *08204$qNO-OsBA$a302.2310880014$223/nor *0830 $qNO-OsBA$a001.4014$223/nor *090 $c302.2310$dFAR *1001 $aFarbrot, Audun$d1964-$6(NO-LaBS)644820-1$_28155200 *24510$aSosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter$cAudun Farbrot *260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2015 *300 $a150 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)644820-1 *5058 $aHar bibliografi, register *5208 $aDette er en praktisk håndbok som gir forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter den nødvendige starthjelpen for å ta i bruk sosiale medier. Her drøftes blant annet: hvordan man skal få tid til sosiale medier, Facebook for forskere, Twitter for forskere, LinkedIn og SlideShare for forskere, forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder, å bygge faglig identitet på nett, fallgruver i sosiale medier og hvordan vinne oppmerksomheten. *599 $a269 kr *65007$aForskere$9nob$2Bokbasen AS$_30386400 *65007$aKommunikasjon$9nob$2Bokbasen AS$_30265200 *65007$aSosiale medier$9nob$2Bokbasen AS$_30368800 *65014$aSosiale medier$_25136300 *65024$aForskere$_12672600 *655 7$aHåndbøker$9nob$2Bokbasen AS$_30205600 ^