Motstrøms : åpninger i retning av en levende pedagogikk
Kjetil Steinsholt og Silje Alise NessSteinsholt, Kjetil
Bok Bokmål utgitt cop. 2016
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 370 STE)
(hylleplass: 370 STE)
*0010646940 *003NO-LaBS *00520211116211424.0 *007t *008160201s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-450-1989-6$qh.$c399 kr *035 $a(NO-LaBS)10487020(bibid) *08204$qNO-OsBA$a370$223/nor *090 $c370$dSTE *1001 $aSteinsholt, Kjetil$d1955-$6(NO-LaBS)646940-1$_16885400 *24510$aMotstrøms$båpninger i retning av en levende pedagogikk$cKjetil Steinsholt og Silje Alise Ness *260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2016 *300 $a285 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)646940-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)646940-2 *5058 $aHar bibliografi *5208 $aI dag har kartleggingsskjemaer og faste pedagogiske programmer fått stadig sterkere innflytelse. Da er det viktig å rette den pedagogiske litteraturen over i mer sprelske og overraskende retninger. I denne boken presenterer forfatterne nye, forfriskende og innsiktsfulle perspektiver med utgangspunkt i temaer som lek, undring, improvisasjon, vennskap, m.m., og viser at noe av det beste man som pedagog kan erfare er det som det ikke finnes noen teoretisk oppskrift for å kunne forstå. Forfatterne har hentet inspirasjon fra film, teater, rock og jazz, arkitektur, litteratur, filosofi m.m., i tillegg til mer kjente pedagogiske perspektiver. De ønsker å skape en mer vital pedagogisk kultur, åpne nye dører, og bryte ut av faste konvensjoner og få frem pedagogikkens ikke-instrumentelle sider. Omtalen er utarbeidet av BS. *599 $a399 kr *65007$aPedagogikk$9nob$2Bokbasen AS$_30294600 *65014$aPedagogikk$_10048800 *7001 $aNess, Silje Alise$emedarbeider$4ctb$6(NO-LaBS)646940-2$_28303100 ^