*0010648668
*003NO-LaBS
*00520211116211826.0
*007t
*008160425s2016 xx e 0 nob d
*009 nam 1
*019 $bl
*020 $a978-82-05-49255-4$qh.$c199 kr
*035 $a(NO-LaBS)10507063(bibid)
*08204$qNO-OsBA$a371.27$223/nor
*090 $c371.27$dNOR
*1001 $aNordahl, Thomas$d1958-$6(NO-LaBS)648668-1$_20441500
*24510$aBruk av kartleggingsresultater i skolen$bfra data om skolen til pedagogisk praksis$cThomas Nordahl
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2016
*300 $a87 s.$bfig.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)648668-1
*4901 $aDette vet vi om
*5058 $aHar bibliografi
*5208 $aI dag har alle skoler tilgang til data om hvordan elever har det i skolen og hvilket læringsutbytte de har, men disse dataene har ingen verdi i seg selv. Det er først når de blir analysert i en lokal kontekst at grunnlaget for å forbedre den eksisterende praksis skapes. I dette heftet gis det eksempler på hvordan lærere og skoleledere kan analysere og aktivt implementere data i skolens undervisningspraksis til forbedring av den pedagogiske praksis og elevenes læringsutbytte. Heftet inngår i serien Dette vet vi om. Omtalen er utarbeidet av BS.
*599 $a199 kr
*650 4$aElever$_10782600
*650 4$aEvaluering$_12172600
*650 4$aEvalueringsformer$_16984400
*650 4$aPedagogisk utviklingsarbeid$_15643500
*650 4$aSkolen$_10057300
*65007$aEvaluering$9nob$2Bokbasen AS$_31638300
*830 0$aDette vet vi om$_25852500
^