Åpen eller innadvendt : omdømmebygging for organisasjoner
Peggy Simcic Brønn ; [oversettere: Kjersti Velsand og Ane Sjøbu]Brønn, Peggy Simcic · Bok · Bokmål · utgitt 2019
Ikke ledig
ca 4 - 6 uker ventetidHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010758897 *003NO-LaBS *00520211116211226.0 *007t *008190128s2019 no er 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-05-48395-8$qh.$cNkr 399.00 *0243 $a9788205483958 *035 $a(NO-LaBS)11507600(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150174815 *040 $bnor *08204$a659.2$223/nor$qNO-OsBAS *090 $c659.2$dBRØ *1001 $aBrønn, Peggy Simcic$d1949-$_21781700 *24510$aÅpen eller innadvendt$bomdømmebygging for organisasjoner$cPeggy Simcic Brønn ; [oversettere: Kjersti Velsand og Ane Sjøbu] *250 $a2. utg. *260 $aOslo$bGyldendal$c2019 *300 $a351 s.$bfig.$c22 cm *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $aKulturfond *5208 $aAlle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til. Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden første utgave: Oppdaterte eksempler og caser. Viktig nytt fagstoff om offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers påvirkning. Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte å betrakte omdømme på. Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør ha en omdømmeansvarlig drøftes. Boka egner seg godt for studenter innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et solid faglig fundament for omdømmearbeidet. *650 4$aMerkevarebygging$_21234600 *650 4$aPR$_14176700 *65007$aInformasjonsarbeid$2Bokbasen AS$_14603700 *65007$aOrganisasjonsutvikling$2Bokbasen AS$_14145500 *6530 $aOmdømme *7001 $aSjøbu, Ane$d1969-$0(NO-TrBib)6026881$eoversetter$4trl$8f$_34948400 *7001 $aVelsand, Kjersti$d1970-$0(NO-TrBIB)98055911$eoversetter$4trl$8f$_30834100 *85641$amedia.boknett.no$uhttps://media.boknett.no/objects/15/48/150174815/productimage_ORG_059aefc7c0855f253cf487290fe2d277bb945e7c.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *90010$aSimcic Brønn, Peggy$jNO$zBrønn, Peggy Simcic$_30834200 ^