Krisehåndtering 2.0 : sosiale medier i bruk før, under og etter krisen
Hans Petter Fagerli ... [et al.]Bok · Bokmål · utgitt 2012
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
Plassering: Fagbøker (hylleplass: 302.234 KRI)
Plassering: Fagbøker (hylleplass: 302.234 KRI)
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010854795 *003NO-LaBS *00520211116211414.0 *007t *008200810s2012 no er 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-446-2106-9$qh.$cNkr 380.00 *0243 $a9788244621069 *035 $a(NO-LaBS)9270479(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150138228 *040 $bnor *08204$a302.234$223/nor$qNO-OsBAS *090 $c302.234$dKRI *24500$aKrisehåndtering 2.0$bsosiale medier i bruk før, under og etter krisen$cHans Petter Fagerli ... [et al.] *260 $aOslo$bKommuneforl.$c2012 *300 $a125 s.$bill.$c24 cm *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bNO$0(NO-LaBS)854795-1 *5208 $aHvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Informasjonsmengden har økt, informasjonen sprer seg raskere og i flere kanaler enn tidligere. Denne boken tar for seg både positive sider og fallgruver ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier i krisesituasjoner. Dette er en praktisk fagbok om hvordan man organiserer, informerer og kommuniserer før, under og etter en krise. Den gir faglig støtte og er et praktisk verktøy for krisepersonell, ledere og alle med kommunikasjonsansvar i offentlige virksomheter. *65007$aKommunikasjon$9nno$2Bokbasen AS$_33907200 *65007$aKommunikasjon$9nob$2Bokbasen AS$_30265200 *65007$aOffentleg forvalting$9nno$2Bokbasen AS$_34033800 *65007$aOffentlig forvaltning$9nob$2Bokbasen AS$_31297500 *65007$aSosiale medier$9nob$2Bokbasen AS$_30368800 *65007$aSosiale medium$9nno$2Bokbasen AS$_32098200 *7001 $aFagerli, Hans Petter$d1966-$eforfatter$4aut$8m$6(NO-LaBS)854795-1$_34063400 *85641$amedia.boknett.no$uhttps://media.boknett.no/objects/28/82/150138228/productimage_ORG_a400d3039124b30ef17c9c62a13bef644e298dcd.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg ^