Forbrukeren : helt, skurk eller offer?
Trond Blindheim, Thor Øyvind Jensen og Frode NyengBlindheim, Trond
Bok Bokmål utgitt 2000
Ledig
- Sølvberget, Magasin U2: 1 av 1 ledig
(sortering: 306.3 BLI)
*0010513832 *003NO-LaBS *00520211116211055.0 *007t *008031105s2000 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-02-19896-8$c328 kr *035 $a(NO-LaBS)695243(bibid) *0827 $a306.3 *0827 $a658.83 *090 $c306.3$dBLI *1001 $aBlindheim, Trond$d1955-$6(NO-LaBS)513832-1$_17363700 *24510$aForbrukeren$bhelt, skurk eller offer?$cTrond Blindheim, Thor Øyvind Jensen og Frode Nyeng *250 $a2. utg. *260 $aOslo$bCappelen Akademisk$c2000 *300 $a278 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)513832-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)513832-2 *5058 $aBibliografi s. 264-275 *599 $a328 kr *650 4$aAtferd$_10517400 *650 4$aForbruk$_13576400 *650 4$aForbrukere$_16934100 *650 4$aSosiologi$_10016900 *65007$aForbrukerspørsmål$9nob$2Bokbasen AS$_31594000 *65007$aKultursosiologi$9nob$2Bokbasen AS$_30648200 *65007$aSosiologi$9nob$2Bokbasen AS$_31439200 *653 $aForbrukersosiologi *7001 $aJensen, Thor Øivind$emedforfatter$4aut$_14769500 *7001 $aNyeng, Frode$d1970-$emedforfatter$4aut$6(NO-LaBS)513832-2$_18880500 *77518$iAndre utgaver tilgjengelig$t1. utg. 2000$w000404971 ^