Kunderelasjoner : markedsføringens økonomiske ansvar
Tor Wallin AndreassenAndreassen, Tor Wallin
Bok Bokmål utgitt cop. 2006
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 658.8 AND)
(sortering: 658.8 AND)
*0010539884 *003NO-LaBS *00520211116211636.0 *007t *008060623s2006 xx e 0 nob d *009 nam 22002051 *019 $bl *020 $a82-15-00823-2$qh.$c249 kr *020 $a978-82-15-00823-3 *035 $a(NO-LaBS)895594(bibid) *0827 $a658.8 *090 $c658.8$dAND *1001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$_17696100 *24510$aKunderelasjoner$bmarkedsføringens økonomiske ansvar$cTor Wallin Andreassen *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2006 *300 $a194 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aBibliografi: s. 185-190 *546 $aTekst på bokmål *599 $a249 kr *650 4$aKundebehandling$_16192300 *650 4$aRelasjonsmarkedsføring$_18118500 *65007$aMarkedsføring$9nob$2Bokbasen AS$_30368700 ^