Pedagogikk for det uforutsette
Glenn-Egil Torgersen (red.)Bok · Bokmål · utgitt cop. 2015
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 370.15 PED)
(sortering: 370.15 PED)
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010643422 *003NO-LaBS *00520211116211435.0 *007t *008150918s2015 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-450-1768-7$qh.$c469 kr *035 $a(NO-LaBS)11837721(bibid) *08274$qNO-OsBA$a370.15$25 *090 $c370.15$dPED *24500$aPedagogikk for det uforutsette$cGlenn-Egil Torgersen (red.) *260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2015 *300 $a373 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)643422-1 *5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, register *5208 $aDenne antologien introduserer en ny pedagogisk tenkning for å møte uforutsette hendelser. Et av formålene er å unngå eller redusere virkningene av alvorlige hendelser som inntreffer overraskende. I noen sammenhenger, som i undervisning, kan uforutsette hendelser utnyttes til læring og åpne for produktive øyeblikk. Boken henvender seg til alle som jobber med utdanning, kompetanse og ledelse i makt-, krise- og beredskapsorganisasjoner, samt studenter, lærere og forskere i pedagogikk og organisasjons- og ledelsesfag. *599 $a469 kr *65007$aPedagogikk$9nob$2Bokbasen AS$_30294600 *65007$aUlykker$9nob$2Bokbasen AS$_30634400 *65014$aPedagogisk psykologi$_10171900 *65024$aLæring$_10535700 *65024$aPedagogikk$_10048800 *65024$aUlykker$_10131700 *7001 $aTorgersen, Glenn-Egil$d1963-$eredaktør$4edt$6(NO-LaBS)643422-1$_28062900 ^