Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo : med merkevareterroristene i siktet
Naomi Klein ; oversatt av: Morten Hansen ... [et al.]Klein, Naomi
Bok Bokmål utgitt 2001
*0010416622 *003NO-LaBS *00520211116211553.0 *007t *008011022s2001 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-495-0059-8$qib.$c348 kr *035 $a(NO-LaBS)742645(bibid) *041 $heng *0827 $a303.4 *0827 $a338.88 *0827 $a658.8 *090 $c303.4$dKLE *1001 $aKlein, Naomi$d1970-$_19609000 *24510$aIngen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo$bmed merkevareterroristene i siktet$cNaomi Klein ; oversatt av: Morten Hansen ... [et al.] *2461 $aNo logo$iOriginaltittel *260 $aOslo$bOktober$c2001 *300 $a516 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $aOmslagstittel: No logo *5058 $aLitteraturhenvisninger: s. 505-507 *546 $aTekst på bokmål *599 $a348 kr *650 4$aGlobalisering$_18367500 *650 4$aMarkedsføring$_10954200 *650 4$aMultinasjonale selskaper$_13777800 *650 4$aReklame$_11149000 *650 4$aSamfunnsstudier$_10416500 *650 4$aSamfunnsutvikling$_10543500 *650 4$aSosiale endringer$_13701100 *650 4$aVaremerker$_10719800 *7400 $aNo logo *77518$iAndre utgaver tilgjengelig$tEngelsk utg.$w0409341 ^