Branding : et verktøy for å sikre verdiskaping
Christian SindingSinding, Christian
Bok Bokmål utgitt 2004
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 658.82 SIN)
(sortering: 658.82 SIN)
*0010521672 *003NO-LaBS *00520211116210937.0 *007t *008040824s2004 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-7146-109-5$qib.$c369 kr *035 $a(NO-LaBS)1620331(bibid) *0827 $a658.82 *090 $c658.82$dSIN *1001 $aSinding, Christian$_21319400 *24510$aBranding$bet verktøy for å sikre verdiskaping$cChristian Sinding *260 $aOslo$bHegnar Media$c2004 *300 $a283 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aBibliografi: s. 282 *546 $aTekst på bokmål *599 $a369 kr *650 4$aMarkedsføring$_10954200 *650 4$aMerkevarebygging$_21234600 *650 4$aMerkevarer$_18118400 *65007$aLedelse$9nob$2Bokbasen AS$_30645300 *65007$aMarkedsføring$9nob$2Bokbasen AS$_30368700 ^