Pedagogikkens hvordan : metodiske ideer for å styrke elevens læringsutbytte. 2.
Kamil ØzerkØzerk, Kamil Z.
Bok Bokmål utgitt 2011
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 371.3 ØZE)
(sortering: 371.3 ØZE)
*0010635044 *003NO-LaBS *00520211116210853.0 *007t *008140924s2011 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-02-34475-7$qh.$c302 kr *035 $a(NO-LaBS)5120420(bibid) *08274$qNO-OsBA$a371.3$25 *090 $c371.3$dØZE *1001 $aØzerk, Kamil Z.$d1954-$_16680400 *24510$aPedagogikkens hvordan$bmetodiske ideer for å styrke elevens læringsutbytte$n2$cKamil Øzerk *260 $a[Oslo]$bCappelen akademisk$c2011 *300 $a214 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse *5208 $aBoka handler om pedagogisk-metodiske ideer til å styrke elevenes læringsutbytte, og er den andre boka i en serie av to. Forfatteren behandler temaer som tilpasset opplæring, differensiering, læringsstrategier, pedagogiske prinsipper og strategier, arbeidsmåter, opplæringsformer, fremgangsmåter i undervisningen, lesing av læreboktekster og vurderingsarbeid. Boken er beregnet på lærere, PP-rådgivere, skoleledere, pedagogikkstudenter og lærerstudenter. *599 $a302 kr *650 4$aPedagogikk$_10048800 *650 4$aUndervisning$_10049400 *650 4$aUndervisningsmetoder$_10780600 ^