*0010640390
*003NO-LaBS
*00520211116211403.0
*007t
*008150507s2012 xx e 0 nob d
*009 nam 1
*019 $bl
*020 $a978-82-05-42307-7$qh.$c179 kr
*035 $a(NO-LaBS)8123616(bibid)
*08274$qNO-OsBA$a372.127$25
*090 $c372.127$dVUR
*24500$aVurderingspraksis$bbeskrivelse av en pedagogisk analysemodell til bruk i grunnskolen$cThomas Nordahl ... [et al.]
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2012
*300 $a55 s.$bfig.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)640390-1
*4901 $aDette vet vi om
*5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*5208 $aHeftet presenterer grunnleggende tilnærminger til å vurdere elevenes faglige og sosiale læring og utvikling. Det gir en overordnet forståelse av hvordan vurdering bør forstås i skolen, sammen med en mer detaljert framstilling av hvordan en hensiktsmessig vurderingspraksis kan gjennomføres. De pedagogiske konsekvensene lærere kan få fra vurderingspraksis vektlegges spesielt. Elevene skal ikke alene ta konsekvensene av vurderingsresultatene, men elevene og lærerne i et nært samarbeid. Slik kan lærernes vurderingspraksis få positive konsekvenser for elevenes læringsutbytte. Målgruppen for dette heftet er først og fremst lærere i grunnopplæringen, men heftet kan også brukes i grunn- og videreutdanning av lærere.
*599 $a179 kr
*65007$aEvaluering$9nob$2Bokbasen AS$_31638300
*65007$aGrunnskolen$9nob$2Bokbasen AS$_30280100
*65014$aEvaluering$_12172600
*65024$aGrunnskolen$_10778900
*7001 $aNordahl, Thomas$d1958-$emedarbeider$4ctb$6(NO-LaBS)640390-1$_20441500
*830 0$aDette vet vi om$_25852500
^