Politisk kommunikasjon i et nytt medielandskap
Ingrid Lønrusten RogstadRogstad, Ingrid Lønrusten
Bok Bokmål utgitt 2016
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 2 av 2 ledig
(sortering: 302.231 ROG)
(sortering: 302.231 ROG)
*0010646756 *003NO-LaBS *00520211116211422.0 *007t *008160125s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-02-47977-0$qh.$c289 kr *035 $a(NO-LaBS)10462195(bibid) *08204$qNO-OsBA$a302.231$223/nor *0830 $qNO-OsBA$a320.014$223/nor *090 $c302.231$dROG *1001 $aRogstad, Ingrid Lønrusten$6(NO-LaBS)646756-1$_28288800 *24510$aPolitisk kommunikasjon i et nytt medielandskap$cIngrid Lønrusten Rogstad *260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2016 *300 $a160 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)646756-1 *5058 $aHar bibliografi, register *5208 $aMediesituasjonen i dag har utviklet seg fra å være dominert av massemedier til et langt mer komplekst landskap der ulike stemmer, arenaer, aktører og budskap konkurrerer om oppmerksomheten. I dag kan hvem som helst ytre seg i offentligheten, blant annet i sosiale medier. Denne nye situasjonen fører også med seg endringer i politisk kommunikasjon, og påvirker det som blir kommunisert, hva som blir kommunisert, og hvem som deltar i den offentlige samtalen. Et av denne bokens hovedspørsmål er: hvordan bidrar sosiale medier til å forme den politiske offentlighet? Boken retter seg mot studenter og fagfolk som er interessert i hvordan sosiale medier påvirker politisk kommunikasjon. Omtalen er utarbeidet av BS. *599 $a289 kr *65007$aKommunikasjon$9nob$2Bokbasen AS$_30265200 *65007$aPolitikk$9nob$2Bokbasen AS$_30180500 *65007$aSosiale medier$9nob$2Bokbasen AS$_30368800 *65014$aKommunikasjonssosiologi$_15127500 *65024$aKommunikasjon$_10524900 *65024$aPolitikk$_10095300 *65024$aSosiale medier$_25136300 ^