Markedsføring på bedriftsmarkedet
Harald Biong, Erik B. Nes og Jon Bingen SandeBiong, Harald · Bok · Bokmål · utgitt 2016
Ikke ledig
ca 2 - 3 uker ventetidHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010654983 *003NO-LaBS *00520211116210815.0 *007t *008170206s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-02653-4$qh.$c549 kr *035 $a(NO-LaBS)10609868(bibid) *08204$qNO-OsBA$a658.8$223/nor *090 $c658.8$dBIO *1001 $aBiong, Harald$d1942-$_20881500 *24510$aMarkedsføring på bedriftsmarkedet$cHarald Biong, Erik B. Nes og Jon Bingen Sande *250 $a4. utg. *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2016 *300 $a496 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $a1. utg.: Oslo : Tano Aschehoug, 1999 *5058 $aHar noter, register *5208 $aBoken tar for seg de spesielle utfordringene som markedsførere står overfor når bedrifter og organisasjoner er kjøpere av produkter og tjenester. Mye av innsatsfaktorene i virksomhetens verdiskapning kommer fra eksterne leverandører, og virksomhetene blir derfor kritisk avhengig av eksterne samarbeidspartnere for å lykkes. For studenter innen økonomisk-administrative og tekniske høyskoler og topp- og mellomledere. Med referanser og stikkordliste. Denne 4.utgaven er fullstendig revidert og oppdatert. Den inneholder også to nye kapitler som handler om verdiskaping, verdikapring og problemløsing i B2B-relasjoner. *599 $a549 kr *65007$aIndustriell markedsføring$2Bokbasen AS$_20881600 *65014$aMarkedsføring$_10954200 *65024$aBedrifter$_10043600 *7001 $aNes, Erik B.$emedforfatter$4aut$_20881700 *7001 $aSande, Jon Bingen$emedforfatter$4aut$_28830100 ^