Diagnoser og læring
Terje OverlandInngår i serie: Dette vet vi om
Overland, Terje Bok Bokmål utgitt 2017
Overland, Terje Bok Bokmål utgitt 2017
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 371.94 OVE)
(sortering: 371.94 OVE)
*0010655887 *003NO-LaBS *00520211116211245.0 *007t *008170321s2017 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-05-50236-9$qh.$c199 kr *035 $a(NO-LaBS)10687926(bibid) *08204$qNO-OsBA$a371.94$223/nor *090 $c371.94$dOVE *1001 $aOverland, Terje$d1940-$6(NO-LaBS)655887-1$_22611600 *24510$aDiagnoser og læring$cTerje Overland *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2017 *300 $a67 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)655887-1 *4901 $aDette vet vi om *5058 $aHar bibliografi *5208 $aI hvilken grad kan psykiatriske diagnoser fremme eller hemme læring? Forfatteren diskuterer dette spørsmålet på bakgrunn av eksisterende forskning på området, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Boka inneholder også en arbeidsmodell til inspirasjon. Omtalen er utarbeidet av BS. *599 $a199 kr *65007$aPsykiske lidelser$9nob$2Bokbasen AS$_30238500 *65007$aSpesialpedagogikk$9nob$2Bokbasen AS$_31569100 *65014$aPsykiatri$_10178400 *65024$aElever$_10782600 *65024$aSpesialpedagogikk$_12814700 *830 0$aDette vet vi om$_25852500 ^