Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010659925 *003NO-LaBS *00520211116210913.0 *007t *00804171106s2004 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-05-33097-2$qh.$c315 kr *035 $a(NO-LaBS)835134(bibid) *08274$qNO-OsBA$a158.2 *090 $c158.2$dØIE *1001 $aØiestad, Guro$d1960-$6(NO-LaBS)659925-1$_23896900 *24510$aFeedback$cGuro Øiestad *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2004 *300 $a176 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)659925-1 *5058 $aBibliografi: s. 171-172 *5208 $aAlle har behov for å få tilbakemeldinger eller feedback. Enten det er kolleger som gir råd og korreks, barn som skal oppdras, venner som ber om råd eller ledere som gir tilbakemeldinger på ansattes innsats. Guro Øiestad tar i denne boken for seg hvordan vi bedre kan gi og ta i mot feedback. Målet med boken er å inspirere leseren til å forsøke andre holdninger i nære forhold, enten dette er venninneforhold, parforhold, kollegarelasjoner eller forholdet mellom foreldre og barn. Forhåndsomtale. *599 $a315 kr *650 4$aAnvendt psykologi$_10524500 *650 4$aKommunikasjon$_10524900 *65007$aSelvutvikling$9nob$2Bokbasen AS$_30175200 ^