Krisekommunikasjon : hva vi har lært av store katastrofer
Kjell BrataasBrataas, Kjell · Bok · Bokmål · utgitt [2019]
Ikke ledig
ca 2 - 3 uker ventetidHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010874001 *003NO-LaBS *00520211116211740.0 *007t *008 b xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-03155-2$qheftet$cNkr 339.00 *035 $a(NO-LaBS)12122727(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0566694 *08204$qNO-OsBA$a658.4056$223/nor *090 $c658.4056$dBRA *1001 $aBrataas, Kjell$d1965-$6(NO-LaBS)874001-1$_35060900 *24510$aKrisekommunikasjon$bhva vi har lært av store katastrofer$cKjell Brataas *260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$c[2019] *300 $a283 sider$billustrasjoner i farger *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)874001-1 *5058 $aHar bibliografi, register *5208 $aDenne boken tar for seg erfaringer om kommunikasjon og krisehåndtering fra en rekke større katastrofer, som skyteepisoden i Las Vegas i 2017, Germanwings-ulykken i 2015, terroren i Oslo og Utøya i 2011 og tsunamien i 2004. Det blir fortalt om kommunikasjonsutfordringer i håndteringen av krisene, og i hvilken grad kommunikasjonen og håndteringen var vellykket i hvert enkelt tilfelle. Kapitlene handler blant annet om beredskap, medierelasjoner, sosiale medier, falske nyheter, ledelse og internkommunikasjon. Boken gir konkrete råd når det kommer til ulike faser i både beredskap og kriser, og er beregnet til å gi kunnskap til å forbedre krisehåndtering. Omtalen er utarbeidet av BS. *65017$aKrisehandtering$gbedriftsleiing$2bibbi$9nno$_46395800 *65017$aKrisehåndtering$gbedriftsledelse$2bibbi$9nob$_46395900 ^