International marketing
Inngår i serie: The marketing series
Paliwoda, Stanley J Bok Engelsk utgitt 1994
Paliwoda, Stanley J Bok Engelsk utgitt 1994
Ledig
- Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 658.84 PAL)
*0010342311 *003NO-LaBS *00520211116211416.0 *007t *008950814b1994 xx e 0 eng d *00901050cam 22003971 *019 $bl *020 $a0750604247$cKr. 250 *035 $a(NO-LaBS)11098860(bibid) *041 $aeng *0827 $a658.84 *090 $c658.84$dPAL *091 $ca$f0$heng *1001 $aPaliwoda, Stanley J$_17460800 *24500$aInternational marketing *250 $a2ed. *260 $aOxford$bButterworth Heinemann$c1994 *300 $bill.$a706 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *4901 $aThe marketing series *500 $a1. utg. 1986 *5058 $aLitt. henv. i teksten *590 $aBI eks 1,2 og 3 *599 $a0250 *650 4$aDistribusjon$_11145200 *650 4$aEksport$_10558100 *650 4$aEksportmarkedsføring$_15602500 *650 4$aInternasjonal markedsføring$_17461000 *650 4$aInternasjonalisering$_15484500 *650 4$aLogistikk$_16688900 *650 4$aLærebøker$_10139100 *650 4$aMarkedsføring$_10954200 *650 4$aMarkedsplaner$_16934300 *650 4$aPrissetting$_16326600 *650 4$aStrategi$_14430800 *650 4$aUtlandet$_15643000 *690 $aBI-Stavanger *830 0$aThe marketing series$_17460900 ^