Kotler om markedsføring : hvordan du skaper, vinner og dominerer markedet
Kotler on marketing (Originaltittel) Philip KotlerKotler, Philip
Bok Bokmål utgitt 2000
*0010400487 *003NO-LaBS *00520211116211018.0 *007t *008 s2000 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-590-2261-3$c278 kr *035 $a(NO-LaBS)8419439(bibid) *041 $heng *0827 $a658.8 *090 $c658.8$dKOT *1001 $aKotler, Philip$_19232400 *24510$aKotler om markedsføring$bhvordan du skaper, vinner og dominerer markedet$cPhilip Kotler *2461 $iOriginaltittel$aKotler on marketing *260 $aOslo$bEgmont Hjemmet$c2000 *300 $a314 s.$bill.. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aLitteraturhenvisninger bak i boken *599 $a278 kr *650 4$aInternasjonal markedsføring$_17461000 *650 4$aMarkedsanalyse$_13946200 *650 4$aMarkedsføring$_10954200 *650 4$aMarkedskommunikasjon$_16326400 *65007$aMarkedsføring$9nob$2Bokbasen AS$_30368700 ^