Naturfagdidaktikk : perspektiver, forskning, utvikling
Doris Jorde og Berit Bungum (red.)Bok · Bokmål · utgitt 2003 · Festskrift
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 507 NAT)
(sortering: 507 NAT)
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010509789 *003NO-LaBS *00520211116211737.0 *007t *008030606s2003 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-05-31477-2$qh.$c450 kr *035 $a(NO-LaBS)795788(bibid) *0827 $a507 *090 $c507$dNAT *24500$aNaturfagdidaktikk$bperspektiver, forskning, utvikling$cDoris Jorde og Berit Bungum (red.) *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2003 *300 $a479 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bd.$0(NO-LaBS)509789-13 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-10 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-11 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-12 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-14 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-15 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-16 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-17 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-18 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-19 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-2 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-4 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-5 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-6 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-7 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-8 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)509789-9 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bsv.$0(NO-LaBS)509789-3 *5058 $aHar bibliografi *546 $aTekst på bokmål *599 $a450 kr *650 4$aDidaktikk$_15061100 *650 4$aForskning$_10036600 *650 4$aNaturfag$_10001600 *650 4$aNaturvitenskap$_10051300 *650 4$aUndervisning$_10049400 *65007$aNaturvitenskap$9nob$2Bokbasen AS$_30644100 *65007$aUndervisningsmetodikk$9nob$2Bokbasen AS$_30394800 *655 7$aFestskrift$9nob$2Bokbasen AS$_31576300 *7001 $aBungum, Berit$d1967-$eredaktør$4edt$6(NO-LaBS)509789-1$_20784300 *7001 $aJorde, Doris$d1952-$eredaktør$4edt$6(NO-LaBS)509789-2$_20784400 *70012$aAndersson, Björn$d1939-$tOm integration av kunnande$3s. 296-309$6(NO-LaBS)509789-3$_20785800 *70012$aAngell, Carl$d1946-$tHvorfor lære fyskikk? Det kan andre ta seg av!$3s. 165-198$_20784500 *70012$aBungum, Berit$d1967-$tTeknologi - naturvitensakpens uekte barn? : en slektsgranskning med undervisningsmessige konsekvenser$3s. 389-405$6(NO-LaBS)509789-4$_20784300 *70012$aEggen, Astrid B.$d1959-$tNaturfaget til eleven eller eleven til naturfaget? : naturfaget i grunnskolen ut fra et naturfagdannende eller et allmenndannende perspektiv$3s. 264-295$6(NO-LaBS)509789-5$_20785900 *70012$aFabiano, Emmanuel$d1951-$tScience education and systemic change : an African perspective$3s. 463-473$_20784600 *70012$aFrøyland, Merethe$d1966-$tMuseer: historie og gammel lukt? : museer og naturvitenskapelig allmenndannelse$3s. 345-371$6(NO-LaBS)509789-6$_20784700 *70012$aFrøyland, Merethe$d1966-$tVisjonen om naturvitenskapelig allmenndannelse og betydningen av uformell læring$3s. 333-344$6(NO-LaBS)509789-7$_20784700 *70012$aHannisdal, Merete$d1953-$tModeller og modellbruk i naturfagene$3s. 199-212$6(NO-LaBS)509789-8$_19643100 *70012$aHansen, Pål J. Kirkeby$t"Det har kommet en syk atmosfære i naturfaget" : atmosfæreemnet i grunnskolen: fra intensjoner til læreplan og undervisning$3s. 245-263$_20786000 *70012$aJorde, Doris$tThe role of information technology in teaching and learning science$3s. 310-330$_20784800 *70012$aKind, Per Morten$d1960-$tPraktisk arbeid og naturvitenskapelig allemenndannelse$3s. 226-244$6(NO-LaBS)509789-9$_18184900 *70012$aKjærnsli, Marit$d1955-$tHva forteller de store internasjonale undersøkelsene om naturfag i norsk skole, og på hvilket grunnlag forteller de det?$3s. 409-440$6(NO-LaBS)509789-10$_19332500 *70012$aKolstø, Stein Dankert$d1961-$tEt allmenndannende naturfag : fagets betydning for demokratisk deltakelse$3s. 59-85$6(NO-LaBS)509789-11$_20784900 *70012$aNergård, Tone$d1961-$t"Jenter liker ikke naturfag, i hvert fall ikke fysikk og kjemi"$3s. 143-164$6(NO-LaBS)509789-12$_20785000 *70012$aPaulsen, Albert Chr.$d1935-$tNaturfag i skolen i et kritisk demokratisk dannelsesperspektiv$3s. 105-128$6(NO-LaBS)509789-13$_20785100 *70012$aPettersen, Sverre$d1953-$tEr også naturfagdidaktikk godt for helsen?$3s. 372-388$6(NO-LaBS)509789-14$_20785200 *70012$aQuale, Andreas$d1938-$tKonstruktivisme i naturvitenskapen : kunnskapssyn og didaktikk$3s. 86-104$_20785300 *70012$aSinnes, Astrid T.$d1972-$tFeministisk vitensakpsteori og naturfagundervisning for jenter - på jakt etter sammenehenger$3s. 129-140$6(NO-LaBS)509789-15$_20785400 *70012$aSjøberg, Svein$d1943-$tKrise! Hvilken krise? : myter og realiteter om naturfagene i Norge$3s. 18-42$6(NO-LaBS)509789-16$_16117500 *70012$aTurmo, Are$d1973-$tNaturfagdidaktisk forskning i et policy-perspektiv$3s. 441-462$6(NO-LaBS)509789-17$_20785500 *70012$aTveita, Johannes$d1938-$tFrå teori til praksis. Konstruktivistiske metodar i klasserommet$3s. 213-225$6(NO-LaBS)509789-18$_20785600 *70012$aØdegaard, Marianne$d1962-$tNaturfag til nytte og glede! : naturvitenskapelig allmenndannelse ved dramatiske virkemidler$3s. 45-58$6(NO-LaBS)509789-19$_20785700 ^