Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame
Trond BlindheimBlindheim, Trond
Bok Bokmål utgitt 2003
Ledig
Sølvberget, Magasin U2: 1 av 1 ledig
(sortering: 306.3 BLI)
(sortering: 306.3 BLI)
*0010511151 *003NO-LaBS *00520211116211324.0 *007t *008030808s2003 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-7935-103-5$qh.$c328 kr *035 $a(NO-LaBS)11138505(bibid) *0827 $a306.3 *0827 $a659.1 *090 $c306.3$dBLI *1001 $aBlindheim, Trond$d1955-$_17363700 *24510$aHvorfor kjøper vi?$bom forbruk og reklame$cTrond Blindheim *260 $aOslo Abstrakt$c2003 *300 $a226 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aBibliografi: s. [215]-221 *546 $aTekst på bokmål *599 $a328 kr *650 4$aForbruk$_13576400 *650 4$aForbrukere$_16934100 *650 4$aForbrukersosiologi$_17078900 *650 4$aMarkedskommunikasjon$_16326400 *650 4$aPåvirkning$_12063900 *650 4$aReklame$_11149000 *690 $aBI-Stavanger ^