Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame
Trond BlindheimBlindheim, Trond
Bok Bokmål utgitt 2004
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 306.3 BLI)
(sortering: 306.3 BLI)
*0010521618 *003NO-LaBS *00520211116210937.0 *007t *008040823s2004 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-7935-147-7$qh.$c338 kr *035 $a(NO-LaBS)833224(bibid) *0827 $a306.3 *0827 $a659.1 *090 $c306.3$dBLI *1001 $aBlindheim, Trond$d1955-$6(NO-LaBS)521618-1$_17363700 *24510$aHvorfor kjøper vi?$bom forbruk og reklame$cTrond Blindheim *250 $a2. utg. *260 $aOslo$bAbstrakt$c2004 *300 $a237 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)521618-1 *5058 $aBibliografi: s. 217-224 *546 $aTekst på bokmål *599 $a338 kr *650 4$aForbruk$_13576400 *650 4$aForbrukere$_16934100 *650 4$aForbrukersosiologi$_17078900 *650 4$aMarkedskommunikasjon$_16326400 *650 4$aPåvirkning$_12063900 *650 4$aReklame$_11149000 *65007$aForbruk$9nob$2Bokbasen AS$_30883600 *65007$aReklame$2Bokbasen AS$_11149000 *77518$iAndre utgaver tilgjengelig$t1. utg. 2003$w000511151 ^