Markedsføringsledelse
Marketing management (Originaltittel) Philip Kotler ; [oversettere: Tore-Jarl Bielenberg ...]Kotler, Philip
Bok Bokmål utgitt 2005
*0010530400 *003NO-LaBS *00520211116211454.0 *007t *008050822s2005 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-05-31582-5$qh.$c498 kr *020 $a978-82-05-31582-2 *035 $a(NO-LaBS)863829(bibid) *041 $heng *0827 $a658.8 *090 $bq$c658.8$dKOT *1001 $aKotler, Philip$_19232400 *24510$aMarkedsføringsledelse$cPhilip Kotler ; [oversettere: Tore-Jarl Bielenberg ...] *2461 $iOriginaltittel$aMarketing management *250 $a3. utg. *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2005 *300 $a627 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *546 $aTekst på bokmål *599 $a498 kr *650 4$aAdministrasjon$_10061900 *650 4$aLedelse$_10432500 *650 4$aMarkedsføring$_10954200 *650 4$aStrategi$_14430800 *65007$aMarkedsføring$9nob$2Bokbasen AS$_30368700 *690 $aBI-Stavanger ^