Det stille atferdsproblemet : innagerende atferd i barnehage og skole
Ingrid LundLund, Ingrid
Bok Bokmål utgitt cop. 2012
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 371.93 LUN)
(sortering: 371.93 LUN)
*0010611399 *003NO-LaBS *00520211116211038.0 *007t *008120613s2012 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-450-1207-1$qh.$c249 kr *035 $a(NO-LaBS)7359849(bibid) *0827 $a371.93 *090 $c371.93$dLUN *1001 $aLund, Ingrid$d1962-$6(NO-LaBS)611399-1$_21461700 *24514$aDet stille atferdsproblemet$binnagerende atferd i barnehage og skole$cIngrid Lund *260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2012 *300 $a158 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)611399-1 *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse *5208 $aBoken har søkelys på stille og tilbaketrukne barn og ungdommer som ofte blir borte i en hektisk barnehage- og skolehverdag. Forfatteren presenterer erfaringer fra samarbeid med pedagoger, foreldre og hjelpeapparat, og viser til konkrete tiltak som fremmer eller hemmer samarbeid med barn og unge med innagerende atferd. Utfordringene blir også drøftet mot nyere forskning og teoretiske perspektiver inspirert av sosialpsykologien og eksistensfilosofien. *599 $a249 kr *650 4$aAtferdsvansker$_10178300 *650 4$aElever$_10782600 *650 4$aSpesialpedagogikk$_12814700 *65007$aAtferd$9nob$2Bokbasen AS$_31073400 *65007$aSpesialpedagogikk$9nob$2Bokbasen AS$_31569100 ^