NEIS-modellen : pedagogiske ideer og metoder for språkutvikling, lesing og innholdsforståelse
Kamil ØzerkØzerk, Kamil Z.
Bok Bokmål utgitt cop. 2010
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 372.6 ØZE)
(sortering: 372.6 ØZE)
*0010635045 *003NO-LaBS *00520211116210853.0 *007t *008140924s2010 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-7518-178-5$qh.$c248 kr *035 $a(NO-LaBS)1091921(bibid) *0827 $a372.6$25 *090 $c372.6$dØZE *1001 $aØzerk, Kamil Z.$d1954-$_16680400 *24510$aNEIS-modellen$bpedagogiske ideer og metoder for språkutvikling, lesing og innholdsforståelse$cKamil Øzerk *260 $aVallset$bOplandske Bokforlag$ccop. 2010 *300 $aIX, 173 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse *5208 $aNEIS- modellen handler om prinsipper og pedagogiskmetodiske strategier for å fremme forståelse av muntlig og skriftlig språk i timene. Forståelse og meningsdanning er grunnlaget for læring av faglig lærestoff. Boka presenterer mange pedagogisk metodiske ideer for utvikling av ordforråd, begrepskunnskap og innholdsforståelse. Boka baserer seg på en rapport som ble skrevet på bakgrunn av et prosjekt i Osloskolen. *599 $a248 kr *650 4$aGrunnskolen$_10778900 *650 4$aLesning$_10014300 *650 4$aPedagogikk$_10048800 *650 4$aSpråkforståelse$_18274700 *65007$aLese- og skriveopplæring$9nob$2Bokbasen AS$_30270000 *65007$aUndervisningsmetodikk$9nob$2Bokbasen AS$_30394800 ^