Hvit PR : hvorfor det er viktig å lykkes med fleretnisk kommunikasjon
Umar Ashraf, Ellen ReissAshraf, Umar
Bok Bokmål utgitt cop. 2016
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 659.2 ASH)
(sortering: 659.2 ASH)
*0010649364 *003NO-LaBS *00520211116211138.0 *007t *008160523s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a9788293097266$qib.$c249 kr *035 $a(NO-LaBS)10536028(bibid) *041 $hnob *08204$qNO-OsBA$a659.2$223/nor *090 $c659.2$dASH *1001 $aAshraf, Umar$_28471900 *24510$aHvit PR$bhvorfor det er viktig å lykkes med fleretnisk kommunikasjon$cUmar Ashraf, Ellen Reiss *260 $a[Oslo]$bMoment$bFrekk forl.$ccop. 2016 *300 $a141 s.$bkol. ill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $aKatalogisert etter omslaget *5208 $aFå bransjer er mer opptatt av å tenke utenfor boksen enn PR-bransjen, men likevel ender mange opp med stereotype løsninger når de skildrer kulturer og etnisiteter, hevder forfatterne i denne boken. Selv om Norge er en liten nasjon, rommer den nordmenn med bakgrunn fra over 200 land og stater. Dette bør gjenspeiles i massekommunikasjon, både i kommersiell reklame og i offentlig eller politisk informasjon. De argumenterer videre for at kreative bransjer trenger et større etnisk mangfold i egne rekker, dersom de skal kunne tenke nytt. Omtalen er utarbeidet av BS. *599 $a249 kr *65014$aTverrkulturell kommunikasjon$_14421100 *65024$aPR$_14176700 *7001 $aReiss, Ellen$d1979-$emedforfatter$4aut$_26041100 ^