Norsk skole i møte med autismen - full forståelse eller full fadese? : utreding av tilfellet A
Ken UggerudUggerud, Ken
Bok Bokmål utgitt 2016
*0010656301 *003NO-LaBS *00520211116211250.0 *007t *008170420s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-8234-024-3$c325 kr *035 $a(NO-LaBS)11255686(bibid) *08204$qNO-OsBA$a371.94$223/nor *0830 $a616.85882$223/nor *090 $c371.94$dUGG *1001 $aUggerud, Ken$d1962-$_16328000 *24510$aNorsk skole i møte med autismen - full forståelse eller full fadese?$butreding av tilfellet A$cKen Uggerud *260 $aOslo$bSpiss$c2016 *300 $a133 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aHar bibliografi, register *599 $a325 kr *65014$aAutisme$_10783800 *65024$aSpesialpedagogikk$_12814700 ^