Markedsføring : verdibasert forventningsledelse
Magne Supphellen, Helge Thorbjørnsen og Sigurd V. Troye (red.)Bok
Bokmål utgitt 2016
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: q 658.8 MAR)
(sortering: q 658.8 MAR)
*0010658305 *003NO-LaBS *00520211116211049.0 *007t *008170823s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-450-1259-0$qh.$c629 kr *035 $a(NO-LaBS)11256773(bibid) *08204$qNO-OsBA$a658.8$223/nor *090 $bq$c658.8$dMAR *24500$aMarkedsføring$bverdibasert forventningsledelse$cMagne Supphellen, Helge Thorbjørnsen og Sigurd V. Troye (red.) *250 $a2. oppl. *260 $aBergen$bFagbokforl.$c2016 *300 $a597 s.$bkol. ill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, register *599 $a629 kr *650 4$aBedriftsøkonomi$_12168700 *650 4$aLedelse$_10432500 *65014$aMarkedsføring$_10954200 *7001 $aSupphellen, Magne$d1968-$eredaktør$4edt$_29028400 *7001 $aThorbjørnsen, Helge$d1975-$eredaktør$4edt$_29028500 *7001 $aTroye, Sigurd Villads$d1948-$eredaktør$4edt$_16762800 *7001 $aTroye, Sigurd Villads$d1948-$eredaktør$4edt$_16762800 ^