Påvirkning : teori og praksis
Robert B. Cialdini ; oversatt av Jon Lund HansenCialdini, Robert B. · Bok · Bokmål · utgitt 2011
Ikke ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001898158 *003NO OsBA *00520211003062605.0 *007ta *008131101s2011 e 0 0 nob d *009 nam a22 c 4500 *019 $bl *020 #$a9788279353089$cNkr 397.00$qh. *035 $a(NO-LaBS)1798988(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0376030 *040 $aNO-OsBA$bnob$ekatreg *041 $heng *082 $a153.852$qNO-OsBA$223/nor *090 $c153.852$dCIA *1001#$aCialdini, Robert B.$d1945-$0(NO-TrBIB)90220646$4aut$81$_45446100 *240 $aInfluence$bscience and practice$_45446200 *24510$aPåvirkning$bteori og praksis$cRobert B. Cialdini ; oversatt av Jon Lund Hansen *250 $a2. utg. *264 $aOslo$bAbstrakt$c2011 *300 #$a338 s.$bill. *336 #$atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 #$auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 #$abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 #$aAmerikanere$bam.$mNasjonalitet/regional gruppe$2bibbi$81 *386 #$aNordmenn$bn.$mNasjonalitet/regional gruppe$2bibbi$82 *500 #$a1. norske utg. 2003 *501 #$aHar bibliografi, noter, register *520 #$aBoken forklarer de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse. Hvorfor sier man for eksempel ja til en selger og kjøper et abonnement på et blad man ikke egentlig er interessert i? Den viser hvordan man blir overtalt og påvirket, og forklarer hvorfor man sier ja til selgere selv om man ikke egentlig vil ha det de selger. Boken lærer deg også forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Omtalen er utarbeidet av BS. *650 7$aOvertalelse$gpsykologi$0(NO-OsBA)1127875$9nob$2bibbi$_45446300 *650 7$aOvertaling$gpsykologi$0(NO-OsBA)1127875$9nno$2bibbi$_45446400 *7001#$aHansen, Jon Lund$d1948-$0(NO-TrBIB)90512814$4trl$82$_45446500 *8521#$h153.8$iC *900 0$aLund Hansen, Jon$9nor$zHansen, Jon Lund$_45446600 ^