Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
338.4 REG
250 s.
Har bibliografi, data om bidragsyterne, noter, register, sammendrag . - Det folk assosierer med et sted kan sies å være stedets merkevare. For å forsterke eller justere disse assosiasjonene brukes reklame som redskap - det bygger opp stedets merkevare. 'Regional merkevarebygging' viser at merkevarebygging ikke handler om hva vi gjør med næringslivet og regionen, men heller om hvordan regionen blir fremstilt, og hvordan den blir oppfattet av målgruppen. På denne måten vil den regionale merkevaren bli vanskelig å kopiere av andre, liknende aktører. Boken ser på regional merkevarebygging fra tre sider: gjennom en teoretisk og konseptuell tilnærming, drøfting av tiltak og tilnærming for vedlikehold og videreutvikling, og en avsluttende diskusjon om kulturelle og andre regionale trekk som ressurser i det regionale merkevarearbeidet. . - 349 kr
978-82-450-1654-3 : 349 kr
0657977
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje På hylla 338.4 REG
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Regional merkevarebygging
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom