Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
cop. 2002 . - Bok . - 302 s.
Bokmål
Hylleplass:
658.4 COL
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje 2002Til avhenting 658.4 COL
Forlaget skriver om denne boka:

«Denne velskrevne boken, basert på et omhyggelig forskningsarbeid, motbeviser de fleste moderne forestillinger om lederskap-fra dyrkingen av den overmenneskelige toppsjefen via IT-kulturen til oppkjøps- og fusjonshungeren. Boken kan ikke heve middelmådighet til kompetanse, men den burde kunne heve kompetanse til suveren dyktighet.» -Peter F. Drucker - Boken som utkom på det amerikanske markedet i slutten av oktober i fjor har allerede rukket å bli en bestselger og foreligger nå i norsk utgave med forord av Erik Jacobsen.

Good to great : hvorfor noen virksomheter blir fremragende- og andre ikke


av Jim Collins (oversatt av Henning Kolstad)
Bok utgitt 2002
Ingen ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 658.4 COL)
Bestill Husk denne

Great by choice : hvorfor noen virksomheter blomstrer til tross for usikkerhet, kaos og (u)flaks


av Jim Collins (Jim Collins og Morten T. Hansen ; oversatt av Henning Kolstad)
Bok utgitt 2012
Ingen ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 658.409 COL)
Bestill Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Good to great : hvorfor noen vi
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom