Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
cop. 2010 . - Bok . - 234 s.
Bokmål
Hylleplass:
370 LÆR
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
2Sølvberget, 3. etasje På hylla 370 LÆR
Forlaget skriver om denne boka:

Denne artikkelsamlingen formidler resultater fra forskningsprogrammet PRAKSISFoU (Program for praksisrettet FoU i barnehage, grunnopplæring og lærerutdanning).
Artiklene inneholder både teoretiske og metodisk refleksjon og empirisk baserte resultater fra det praktiske arbeidet med prosjektene.

Artiklene er skrevet av prosjektledere og prosjektmedarbeidere. De inneholder både teoretisk og metodisk refleksjon og empirisk baserte resultater fra det praktiske arbeidet.
Hensikten med PRAKSISFoU har vært å bedre relasjonen mellom praksisfeltet og dets institusjoner og de som har sitt virke i lærerutdanningene. Artiklene i denne artikkelsamlingen legger derfor spesiell vekt på endringsprosesser, eventuelt hva som kan hindre at endringer og forbedringer finner sted.

Boka er tredelt: Lærernes medvirkning - Barns medvirkning - Elevers medvirkning.

Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Læring og medvirkning
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom