Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
cop. 2015 . - Bok . - 180 s.
Bokmål
Opplysninger:
Denne boken tar utgangspunkt i de miljøutfordringene dagens elever vil møte i fremtiden, og viser hvordan undervisning og læring kan legges opp for å fremme de kompetansene elevene vil trenge for å bidra til en bærekraftig utvikling. Boken gir konkrete tips til undervisningsopplegg, og forslag til hvordan skoler kan sette seg egne bærekraftsmål og legge om til en mer bærekraftig drift. Her får en også tips om litteratur og nettsteder der lærere kan finne oppdatert informasjon om klima og miljø. Boken retter seg mot lærere og studenter på lærerutdanningene ved høgskoler og universiteter. Astrid T. Sinnes er førsteamanuensis i realfagsdidaktikk ved Norges miljø- og biovitenskapelige universitet i Ås.
Hylleplass:
372.89 SIN
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje På hylla 372.89 SIN

Naturfagdidaktikk : perspektiver, forskning, utvikling


Doris Jorde og Berit Bungum (red.)
Bok utgitt 2003
Ledig (Avd.: Sølvberget, 3. etasje 507 NAT)
Bestill Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Utdanning for bærekraftig utvik
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom