Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2015 . - Bok . - 417 s.
Bokmål
Opplysninger:
For reiselivsnæringen er det viktig å skape opplevelser som verdsettes av kundene. Opplevelsesverdien skapes i samspillet mellom kunde og tilbyder, og for å forstå dette samspillet er det nødvendig å studere prosessene og hvilke roller de enkelte aktørene spiller. Boken gir en grundig innsikt i opplevelsene sett fra kundens synsvinkel, men tar også for seg reiselivsbedriftenes evne til å legge til rette for opplevelser. Innovasjonsaspektet anses som spesielt viktig i utviklingen av reiselivsnæringen, og forfatterne setter søkelys på opplevelsesintensive, naturbaserte opplevelsesarenaer. Videre diskuteres det hvordan destinasjonens historie og kulturtradisjoner kan danne grunnlag for å utvikle nye opplevelsestilbud.
Hylleplass:
338.4791 INN
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

NrAvdelingBindPlasseringNoteStatusHylle
1Sølvberget, 3. etasje Utlånt til 26/1/2025 338.4791 INN
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Innovativ og opplevelsesbasert
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom